Ik hoopte eigenlijk deze week een Feestdagenbox te kunnen scoren bij Plus, maar helaas staat deze alleen in de app en wordt hij niet daadwerkelijk aangeboden. Wel wist ik een gewone Magic Box te bemachtigen.
De vorige keer dat ik een Too Good To Go-box haalde bij Plus had deze een veel hogere waarde dan werd beloofd. Daarom was ik benieuwd wat er dit keer in zou zitten. En aangezien ik deze box in de decembermaand kocht, terwijl de Feestdagenbox dus schijnbaar niet beschikbaar was, was ik extra nieuwsgierig of er misschien toch wat feestelijke producten in zouden zitten.
Inhoud van de box
Ik vroeg mijn vriend om de box op te halen en meteen nog wat boodschappen mee te nemen. Toen hij met een enorme tas binnenkwam, was ik eerst erg verrast. Later bleek dat hij naast de CoolBest en kaas nog wat andere dingen had gekocht. De tas met het Too Good To Go-pakket moest zelfs nog uit de auto komen.
Toch was ik ook erg verrast door de inhoud van de box. Alleen al met de twee verspakketten en de biefbaklappen had ik de waarde er dubbel en dwars uit. Maar kijk eens wat er verder allemaal nog in zat!

- Verspakket tomatensoep (Waarde: € 3,98)
- Verspakket groentesoep (Waarde: € 3,98)
- Prei met iets erbij salade 4 keer (Waarde: € 1,89)
- Pasta Mediteraan salade (Waarde: € 1,99)
- Kip lekker salade (Waarde: € 1,99)
- Maaltijd salade gerookte kip (Waarde: € 4,75)
- Granaatappelpitjes (Waarde: € 2,00)
- Gemengd fruit (Waarde: € 2,00)
- Aardbeien (Waarde: € 2,00)
- Biefbaklappen (Waarde: € 4,46)
- Aardappelschijfjes (Waarde: €0,89)
Waarde en prijs
De totale waarde van dit pakket kwam uit op €29,93, terwijl ik er slechts €4,99 voor heb betaald. Wauw, dat is natuurlijk fantastisch.
Er zaten wel veel salades in en relatief weinig producten die direct ingevroren konden worden. Dat is natuurlijk een klein nadeel, maar daar heb ik een prima oplossing voor gevonden.
We aten de salades direct bij het avondeten. De aardbeien en granaatappelpitjes gingen de vriezer in. Van het gemengde fruit maakte ik een smoothie. Omg, die was lekker! De groenten uit de verspakketten heb ik direct verwerkt of voorbereid voor later gebruik.
Uiteindelijk ben ik dus erg blij en tevreden met wat ik in deze box heb gekregen.

